Καλημέρα και καλή εβδομάδα !! Το Σάββατο βρεθήκαμε στην λαϊκή αγορά του διοικητηρίου Δραμας , στον πάγκο του Αλέξανδρος Παρμαξίδης , ψωνίσαμε και ενημερώσαμε τον κόσμο για τα αντιοξειδωτικά συστατικά της φθινοπωρινής διατροφης ! Λατρέψαμε το kale ( λαχανιδα ) ! 
Εσείς γνωρίζετε το kale !

Η λαχανίδα (kale) είναι πλούσια σε βιταμίνες ιδιαίτερα του συμπλέγματος B, σε βιταμίνη C και A θωρακίζοντας από ιώσεις και ενισχύοντας την άμυνα του οργανισμού. Περιέχει μεγάλη ποσότητα βιταμίνης Κ, η οποία είναι απαραίτητη γιατί βοηθάει στην διαδικασία πήξης του αίματος και στην υγεία των οστών, καθώς έχει βρεθεί ότι χαμηλές προσλήψεις βιταμίνης Κ μπορεί να αυξήσουν τον κίνδυνο κατάγματος ισχίου.
Φυτικές ίνες
Η ποσότητα των φυτικών ινών που περιέχονται στη λαχανίδα, είναι ικανοποιητική βοηθώντας έτσι στην καλύτερη λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος, ρυθμίζοντας το σάκχαρο του αίματος και προκαλώντας γρηγορότερα το αίσθημα του κορεσμού.
Μέταλλα
Ακόμη, αποτελεί καλή πηγή μετάλλων όπως φωσφόρου, καλίου, μαγνησίου και σιδήρου.
Ω-3 λιπαρά
Επίσης, σημαντική ποσότητα Ω3 λιπαρών οξέων βρίσκεται σε 1 φλιτζάνι λαχανίδας, αποτελώντας μία καλή επιλογή για άτομα τα οποία δεν καταναλώνουν ψάρια ή ξηρούς καρπούς (καλές πηγές Ω3 λιπαρών οξέων).
Αντιοξειδωτικά
Το σημαντικότερο όμως, όφελος της κατανάλωσης της λαχανίδας είναι η αντιοξειδωτική δράση που παρουσιάζει. Η λουτεΐνη, η ζεαξανθίνη και το β-καροτένιο, που περιέχει συμβάλλουν στη μείωση του κινδύνου ορισμένων μορφών καρκίνου, καθώς και στη καλή υγεία των ματιών.

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ

Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
(B.Sc), M.P. on Eating Disorders & Obesity (NCFED)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου