ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ! ΜΗΝΑΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΤΟΥ ΣΤΗΘΟΥΣ ! ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ !



Η έννοια της ισορροπημένης διατροφής είναι το Α και το Ω για να νικήσετε την μάχη με τον καρκίνο του μαστού. Συγκεκριμένα, μια γυναίκα που θα πρέπει να φανεί δυνατή και να παλέψει για την υγεία της, είναι σημαντικό να συνδυάζει στη διατροφή της θρεπτικά αλλά και νόστιμα φαγητά, δεδομένου πως ο παράγοντας της ψυχολογίας είναι πρωταρχικός.

Δώστε έμφαση στα αντιοξειδωτικά που παίζουν σημαντικό ρόλο στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού όπως:

·         ρόδι: Είναι πλούσιο σε βιταμίνες C, Κ, φυλλικό οξύ σίδηρο, φώσφορο, μαγνήσιο, κάλιο και αντιοξειδωτικές ουσίες.
·         Σπανάκι :  Το σπανάκι περιέχει πάνω από 10 είδη φλαβονοειδών, ενώ είναι πλούσιο και σε πολυφαινόλες.
·         Καρύδια: Περιέχουν τα πιο πολλά και ισχυρά αντιοξειδωτικά σε σχέση με τους υπόλοιπους ξηρούς καρπούς και το γεγονός ότι καταναλώνονται άψητα τους δίνει μεγάλη αξία.
·         Κουρκουμάς: Η ρίζα αυτή περιέχει κουρκουμίνη, μια αντιοξειδωτική πολυφαινόλη με χημειοπροβλητικές ιδιότητες. Επειδή η χρόνια φλεγμονή αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αιτίες ανάπτυξης και μεταστατικής εξέλιξης του καρκίνου, οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες της κουρκουμίνης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη μείωση του σχηματισμού καρκίνου του μαστού, σύμφωνα με μελέτη της Μοριακής Ογκολογίας
·         Τσάι:Το τσάι, ειδικά το πράσινο, είναι γεμάτο με πολυφαινόλες – μια κατηγορία αντιοξειδωτικών με τεράστια οφέλη για την υγεία. Ένα από αυτά τα οφέλη είναι και η προστασία από τον καρκίνο του μαστού.

Επίσης πολύ μεγάλη σημασία παίζουν και τα ω3 λιπαρά τα όποια τα βρίσκουμε:

·         Στα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός
·         Στους ξηρούς καρπούς
·         Στο αβοκάντο
·         Το ελαιόλαδο
·         Ο λιναρόσπορος , λινέλαιο και άλλοι σπόροι

Tέλος η αύξηση της δραστηριότητας και η διατήρηση του σωματικού βάρους σου συμφωνά με ένα καλο ποσοστό λίπους είναι πολύ σημαντικός παράγοντας.

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ

Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
(B.Sc), M.P. on Eating Disorders & Obesity (NCFED)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου