Ιώσεις και Διατροφή

Διανύουμε μια περίοδο κατά την οποία οι ιώσεις βρίσκονται σε έξαρση.Δες ποιες τροφες βοηθανε στη καταπολέμηση τους.
➡️Υγρά: Ζεστά ροφήματα, φυσικοί χυμοί: Φρόντισε να ενυδατώνεις συνεχώς τον οργανισμό σου με ζεστά ροφήματα (να θυμάσαι ότι το ginger και η μέντα επιδρούν ευεργετικά) και φυσικούς χυμούς και χυμός από λεμόνι (ιδανικός συνδυασμός είναι ο χυμός λεμονιού με ζεστό νερό και μια κουταλιά μέλι).
➡️Πρωτεΐνες: Οι πρωτεΐνες ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα.Τροφές με πρωτεΐνες των οποίων η πέψη μπορεί να γίνει εύκολα (όπως πχ βραστό κοτόπουλο, βραστό ψάρι,βραστό αυγό, γιαούρτι) μπορούν να ανακουφίσουν το στομάχι και να θωρακίσουν τον οργανισμό δίνοντάς του ενέργεια χωρίς να τον επιβαρύνουν.
➡️Σούπες, ζωμοί λαχανικών- κοτόπουλου: Οχι μόνο είναι εύπεπτες τροφές οι συγκεκριμένες αλλά είναι γεμάτες βιταμίνες. Είναι ευεργετικές όταν δεν έχεις όρεξη για να φας και βέβαια καταπραΰνουν τον λαιμό ιδίως όταν είναι σε χλιαρή θερμοκρασία.
➡️Tροφές πλούσιες σε βιταμίνες Β6 και Β12: Το εν λόγω σύμπλεγμα βιταμινών περιέχεται σε κυρίως ψάρια, δημητριακά, πατάτες, σπανάκι και κοτόπουλο. Μπορούν να φανούν«θαυματουργά» για τον οργανισμό όταν βρίσκεται σε φάση ανάρρωσης.

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ

Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
(B.Sc), M.P. on Eating Disorders & Obesity (NCFED)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου